Thanks a Lot =)


Mini Gathering myRakan yg 1st berjalan dengan lancar dan sempurna….Alhamdulilah…

Terima kasih cik angah ucapkan kepada rakan-rakan yg memberi kerjasama..

Kat bawah ni cik angah sajikan gamabr2 masa gath 30mei lepas..

Kredit 2 :- Olie

24 April, 2009

Sila Ambil Perhatian


Salam..ada 2 perkara yg ingin saya sampaikan kepada mereka yg telah memberi nama kepada saya untuk menghadirkan diri ke Mini Gathering myrakan pada 30 Mei ini

Pertama:-

sebarang pindaan terhadap Tempat Perjumpaan akan berubah mengikut keadaan,saya akan maklumkan kepada anda dari semasa ke semasa. Jadi tolong Alert terhadap pemberitahuan dari semasa ke semasa

Kedua:-

Jangan bermain-main dengan saya. Maksud di sini, 1st come 1st serve, setelah saya menutup `permohonan` untuk join this gathering,sebarang rayuan untuk mengikuti perjumpaan ini tidak akan di layan sama sekali . Untuk menarik diri,dibenarkan..

Sebarang pertanyaan sila hubungi saya di ym(nadshah86)

terima kasih

No comments:

Post a Comment